вівторок, 19 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання. Я досліджую світ

 

На цьому занятті ми дізнаємося, на які хитрощі ідуть виробники, щоб продати якнайбільше своїх товарів.

1. Прочитай інформацію на с. 93 підручника.


2. Пригадай і дай відповіді на питання:

1) В яких рекламах ти бачив/бачила наступні хитрощі: ефект зірки, ефект експерта, ефект популярності, ефект розпродажу.

2) Які аргументи в рекламах були для них найбільш переконливими. Чому?

3) На які із рекламних хитрощів частіше, на твою думку, звертають увагу покупці?

3. Прочитай притчу на с. 94 підручника.


4. Подумай і дай відповіді на запитання.

1) Яку роль для черепахи відігравав її панцир?

2) Як ти думаєш, що сталося з Черепахою?

3) До якої хитрості вдалася лисиця, щоб з’їсти черепаху?

4) Який висновок можна зробити, послухавши цю притчу?


5. Прочитай ситуацію і з’ясуй, який вибір зробив Сергійко за допомогою «Правила світлофора».

6. Подумай і скажи за допомогою «Правила світлофора», який вибір мають зробити люди.

Немає коментарів:

Дописати коментар