Любі діти та турботливі батьки!
Щиро вдячна за співпрацю, надіслані роботи, активність на онлайн-зустрічах.
Сьогодні ми продовжуємо працювати і спілкуватися дистанційно.
1. Пригадай:
Який твір називать п'єсою?
2. Попрацюй з підручником: ст. 83-85.
3. Ознайомся із дійовими особами п'єси та описом місця, де відбувається дія.
4. Навчися виразно читати п'єсу.
5. Дай відповіді на запитання впр.165 (2, 3 ).
Чотирнадцяте квітня
Дистанційна робота
Каліграфічна хвилинка
Вв
Звуко-буквений аналіз слова
Вітерець - ... б., ... зв., ... скл.
Запишіть речення і встановіть зв'язок слів за допомогою питань.
Маленький вітерець мандрує по Вкраїні.
7. Спишіть слова автора с. 85.
Вони в парі закружляли ... (8 рядочків, підкресліть однорідні члени речення).
8. Перевір написане, надішли на перевірку.
ЯДС (технології)
2. Поміркуй і дай відповіді на запитання.
1) Чому тютюн порівняли зі змією?
2) У чому підступність тютюну?
3. Прочитай інформацію на с. 85 підручника.
5. Перегляньте відео
Немає коментарів:
Дописати коментар