Цього тижня ти досліджуватимеш вплив реклами на рішення людини, а також на її здоров’я.
Сьогодні ти дослідиш, чи є найбільш розрекламований товар найкращим.
1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 90,щоб дізнатися, що ми будемо робити цього тижня.
2. Прочитай інформацію у підручнику на с. 91
3. По можливості, виконай практичну роботу.
Попроси рідних підготувати чотири йогурти із полуничним смаком і заклеїти їх назви на упаковці.
Проведи дослідження.
1) Скуштуй зразки йогурту та оціни у 4 бали найсмачніший йогурт, у 3 бали — найсмачніший із тих, що залишилися, у 2 бали — найкращий із двох і в 1 бал — найменш смачний зразок.
1) Скуштуй зразки йогурту та оціни у 4 бали найсмачніший йогурт, у 3 бали — найсмачніший із тих, що залишилися, у 2 бали — найкращий із двох і в 1 бал — найменш смачний зразок.
2) Підрахуй суму балів, яку отримав кожен зразок йогурту. З’ясуй, який продукт набрав найбільше балів та чи співпадає він з тим, який найбільше рекламують. Зроби висновки.
2) Підрахуй суму балів, яку отримав кожен зразок йогурту. З’ясуй, який продукт набрав найбільше балів та чи співпадає він з тим, який найбільше рекламують. Зроби висновки.
4. Виконай завдання в зошиті-практикумі на с. 40.
5. Прочитай інформацію на с. 92 підручника.
6. Подумай і дай відповіді на запитання.
1) Чому, купуючи товари, ми звертаємо увагу на розрекламовані?
1) Чому, купуючи товари, ми звертаємо увагу на розрекламовані?
2) Чи дійсно розрекламовані товари кращі? Чому?
2) Чи дійсно розрекламовані товари кращі? Чому?
3) Чому розрекламовані товари дорожчі?
3) Чому розрекламовані товари дорожчі?
4) Як ти розумієш вислів Марка Твена: «Багато дрібниць стали важливими речами лише завдяки рекламі»?
4) Як ти розумієш вислів Марка Твена: «Багато дрібниць стали важливими речами лише завдяки рекламі»?
Визнач, чи завжди найдорожчий продукт найсмачніший.
1) Запиши ціни йогуртів, які ти перевіряв/перевіряла на смак. Якщо упаковки йогуртів різні за масою, спочатку визнач вартість 100 г кожного продукту.
2) Порівняй, який продукт дорожчий: той, що найсмачніший, чи той, який найбільше розрекламований. Зроби і запиши висновки.
2) Порівняй, який продукт дорожчий: той, що найсмачніший, чи той, який найбільше розрекламований. Зроби і запиши висновки.
Немає коментарів:
Дописати коментар