Сьогодні ти дізнаєшся про небезпеку тероризму й правила поведінки у разі виявлення небезпечного предмета.
1. Послухай вірш.
2. Поміркуй і дай відповіді на запитання.
1) Як ти думаєш, про які знахідки йде мова?
1) Як ти думаєш, про які знахідки йде мова?
2) В чому може бути їх небезпека?
2) В чому може бути їх небезпека?
3) Що потрібно зробити, коли бачиш таку знахідку?
3) Що потрібно зробити, коли бачиш таку знахідку?
3. Робота з підручником.
Прочитай інформацію у підручнику на с. 130.
1) Чому терористи обирають багатолюдні місця?
2) Де може «ховатися» вибуховий пристрій?
2) Де може «ховатися» вибуховий пристрій?
3) Як потрібно вчинити при виявленні підозрілого предмета у багатолюдних місцях?
3) Як потрібно вчинити при виявленні підозрілого предмета у багатолюдних місцях?
Розглянь малюнок у підручнику на с. 130.
4. Назви усіх, до кого можна звернутися по допомогу в цих місцях.
Як варто вчинити, коли ти побачив/побачила міну?
Чому не можна фотографувати міну?
Чому не можна фотографувати міну?
2) «Лісовий скарб».
Як варто вчинити, коли ти виявив/виявила розтяжку?
3) «Повітряний змій».
Як потрібно вчинити, якщо твоя іграшка потрапила на територію зі знаком «Обережно міни»?
6. Відгадай загадки.
Немає коментарів:
Дописати коментар