Сьогодні ти дослідиш історію виникнення пластику, дізнаєшся, яку шкоду він приносить довкіллю.
1. Переглянь відео про історію пластику.
2. Подумай і дай відповіді на запитання.
1) Якою була мета винайдення пластику?
1) Якою була мета винайдення пластику?
2) З чого виготовляли пластик?
2) З чого виготовляли пластик?
3) Чому і коли пластик став доступним широким масам людей?
3) Чому і коли пластик став доступним широким масам людей?
4) Які пластикові продукти є основними джерелами забруднення?
4) Які пластикові продукти є основними джерелами забруднення?
3. Робота з підручником
Прочитай інформацію у підручнику на с. 116.
За допомогою малюнка з’ясуй, які пластикові предмети віддаються на переробку, які — на утилізацію.
4. Подивися відео про переробку пластику.
1) На що перетворюється пластик після переробки?
2) Які вигоди дає переробка пластику?
2) Які вигоди дає переробка пластику?
5. Подивися відео про забруднення пластиком.
6. Поміркуй і дай відповіді на запитання.
1) Як забруднення пластиком впливає на морських мешканців?
1) Як забруднення пластиком впливає на морських мешканців?
2) Де вчені знайшли мікропластик?
2) Де вчені знайшли мікропластик?
3) Як можна вирішити проблему забруднення пластиком?
3) Як можна вирішити проблему забруднення пластиком?
7. Практична робота
Досліди свою кімнату на наявність речей із різних матеріалів.
1) Накресли таблицю із трьома колонками: «Скло», «Папір», «Пластик».
2) Напиши у відповідні колонки усі вироби зі скла, паперу і пластику, які є у твоїй кімнаті.
2) Напиши у відповідні колонки усі вироби зі скла, паперу і пластику, які є у твоїй кімнаті.
3) Підсумуй, яких виробів найбільше.
3) Підсумуй, яких виробів найбільше.
Немає коментарів:
Дописати коментар