вівторок, 3 травня 2022 р.

Дистанційне навчання. Я досліджую світ

 

Сьогодні ти дізнаєшся, які речі зі скла і паперу слід віддавати на переробку, а які - на утилізацію.

1. Переглянь відео про історію скла.



2. Подумай і дай відповіді на запитання.

1) Як люди помітили утворення скляних кристалів?

2) Яким способом пришвидшилось виробництво скла?

3) Чи хотіли б ви відвідати такий музей? Чому?


3.Прочитай інформацію у підручнику на с. 114.


За допомогою малюнка з’ясуй, які скляні предмети віддаються на переробку, які - на уталізацію.

4. Подивися відео про переро
бку скла.


Переробка скла

1) Яку частину склобою завозять з інших країн?

2) Що відбувається зі склобоєм після сортування?

3) Для чого потрібно сортувати сміття?

5. Подивися відео про винайдення паперу.

1) На чому люди писали до винайдення паперу?

2) Що, за легендою, надихнуло Хай Луня створити папір?

3) Що замінило метод виготовлення паперу за технологією Хай Луня?

4) Який метод виготовлення паперу використовують нині?

6.Прочитай інформацію у підручнику на с. 115.

За допомогою малюнка з’ясуй, які паперові предмети віддаються на переробку, які - на уталізацію.



1) Чому потрібно економно використовувати папір?

2) Як комп’ютери та інші електронні пристрої допомагають економити папір?

7. Подивися відео про переробку паперу.

1) Що таке макулатура?

2) Що виготовляють з макулатури?


Немає коментарів:

Дописати коментар