Сьогодні першокласники були справжніми дослідниками. Досліджували властивості води, вчились визначати агрегатні стани води та наводили приклади їх у природі, пояснювали значення слів: "заморожування", "танення", "випаровування".
Цікаві фрагменти уроку.
Щоденні новини.
Ранкове коло.
Гра "Так - ні".
Уявили себе краплинками, сніжинками.
Об'єднались в 4 групи.
1 група та їх досліди.
Працюють учні 2 групи.
Руханка "Австралійський дощ"
Зосереджені на дослідах учні 3 групи.
Юні дослідники 4 групи.
В ході досліджень учні визначили,
що вода текуча, не має форми, без запаху, безбарвна,
прозора, не має смаку (смак воді надають речовини, які
додають у воду), що вода щось розчиняє, а щось - не розчиняє. Запам'ятали першокласники, що вода буває в трьох станах, як переходить з одного стану в інший.
Працювали добре - молодці!
Працювали добре - молодці!
Немає коментарів:
Дописати коментар