вівторок, 11 грудня 2018 р.

Зима і здоров'я

Сьогодні на уроці Я досліджую світ першокласники дізнались, як дбати про здоров'я взимку.
Вчились підбирати одяг відповідно до погоди, розповідали про зимові розваги.
Цікаві фрагменти уроку:
Мій зимовий настрій.


Вітання в ранковому колі.
 Вправа "Зимові слова".

Дитина дня - Артем Федорцов,
розповів діткам про чинники, що впливають
 на здоров'я взимку (погода, одяг, ігри),
загадав загадки, разом з мамою підібрали малюнки про зиму та виготовили квітку здоров'я.
 Об'єднались в дві команди  
"Дівчатка", "Хлопчики
та грали в гру "Хто більше":
згадували і записували якомога більше 
зимових розваг,
по черзі називали одне з того,
 що записали,

повторюватись не можна.

Виграли "Дівчатка", вони закінчили останніми.
Всі працювали добре - молодці.
Виношу подяку Артему Федорцову та мамі
 Людмилі Олексіївні за старанну підготовку до уроку.

Немає коментарів:

Дописати коментар