четвер, 13 грудня 2018 р.

"Їду, їду, Калиту кусати!

Серед зимових свят найбільше виділяється поетичністю 
і неповторністю  – 
свято Андрія Первозванного. 
В народі його називають Калитою.  
Святкування припадає на 13 грудня. 

Сьогодні в актовій залі 
зібралися першокласники 1-Б і 1-В класів, 
щоб покусати Калиту на свято Андрія.



В залі лунали веселі пісні, жарти, діти відгадували загадки, розповідали прислів'я, скоромовки, танцювали, 
а потім кусали смачну калиту.





Софійка Білик заспівала пісню 
про вареники, а всі весело підспівували. 



Привітали з святом Андрія - Андрійка Бордюга
та хлопчиків Андрійовичів .


До калити стає вартовтий - веселий і дотепний 
пан Калитинський. 
Від нього залежить настрій учасників. 

  - Я, пан Калитинський, прошу пана Коцюбинського калиту кусати!

- Добрий вечір, пане Калитинський!

- Доброго здоров'я, пане Коцюбинський!

- Куди їдете?

- Їду калиту кусати.

- А я буду писати!

- А я вкушу!

- А я впишу!

Коцюбинський намагається не сміятися і вкусити калиту.  

Підходять інші діти.
























Фото на згадку.
 Всі учасники дійства весело і цікаво провели час. 

 А потім, у класі, всі  діти поласували смачною Калитою, яку принесли наші батьки. 



 Софійка пригостила друзів мандаринами.
Виношу щиру подяку 

за організацію  свята 

               
  класоводу Марієнко Людмилі Миколаївна 

та учням 1-В класу - 

за дружну співпрацю,

учням 1-Б класу - за активну участь на святі, 

батькам за гарні костюми, смачну калиту.

                 ВСІ -  МОЛОДЦІ! 

  Вдячна турботливим мамам 
Власенко Наталії Леонідівні та 
Дем'яненко Марині Василівні 
за допомогу, 
батькам Софійки Сірої за солодкі мандаринки.

Немає коментарів:

Дописати коментар