четвер, 4 березня 2021 р.

До уроку ЯДС. Вода - розчинник

 

Сьогодні ми продовжуємо досліджувати властивості води і будемо говорити про те, що вона розчиняє,

а що — ні.

Прочитай казку.

Ішли два віслюка з вантажем: на одному була сіль, а на другому —

губка.

Перший осел ледве ноги волочив, а другий ішов легко й весело.

Довелось їм переходить через річку.
От той осел, що на ньому була сіль, зупинився в воді і почав

купатись; він то лягав, то вставав. Так він робив до тих пір, поки

розтала вся сіль.
Тоді осел вийшов з води веселий і побіг швидко.
Другий осел, дивлячись на першого, і собі почав купатись у воді.

Та що довше він купався, то важчим ставав його багаж.

Губка набралась води і стала важка, так що другий осел

ледве ноги волік.




Подумате і дайте відповіді на запитання.

1) Чому мішки першого віслюка стали легшими у воді?

2) Чому вантаж другого віслюка став тяжчим?

3) Що сталося б, якби мішки другого віслюка були наповнені цукром?

Прочитай текст в підручнику на с. 58 і проведи дослід.

Час руханки
Перегляньте відео

Виконай завдання в зошиті на с. 27

Немає коментарів:

Дописати коментар