пʼятниця, 22 січня 2021 р.

Дистанційне навчання. П'ятниця, 22 січня

Любі діти та турботливі батьки!

Щиро вдячна за співпрацю, надіслані роботи та активність на онлайн-уроках.

Бажаю всім здоров'я, гарних успіхів, наполегливості в роботі.

Сьогодні  ми продовжуємо працювати і спілкуватися 
дистанційно.

 Математика

Залежність зміни різниці від зміни зменшуваного.

Порівняння виразів. Розв'язування задач

ст. 18 - 21 - у підручнику,

№ 62 - 64, 66 - усно,

№ 65, 67, 71 - письмово.

Д/з № 69, 70.

Українська мова та читання

"Заяче сало" (українська народна казка).

Іменники, що мають форму тільки однини або тільки множини

ст. 13 - 16 - у підручнику,

казку виразно прочитати, переказати близько до тексту.

Послухайте аудіозапис казки.


Впр. 19 - 20 - усно, впр. 21 - письмово.

Д/з вправа 22.


Перегляньте, будь ласка, уважно відео і

 дізнаєтесь більше про рід та число іменника.

ЯДС
Етапи дослідження.
ст.11, 13 в підручнику,
  Мозаїка завдань до теми,
в зошиті ст. 6.

Подумайте і дайте відповіді на запитання.

1) Як називають людей, які професійно займаються дослідженнями?

2) Яким є перший етап дослідження?

3) А останній?



Виконай вправу "Розташовуємо етапи".


Відпочиньте, виконайте руханку.

Спробуй самостійно провести експеримент, описаний в підручнику на с. 11.

Це дослідження можна проводити в сонячну погоду.


Спробуйте провести експеремент з яблуком.


Спостереження: шматочки яблука темніють на зрізі.

Запитання: що можна зробити, щоб яблуко не потемніло на зрізі?

Припущення (гіпотеза): занурювання шматочків яблук у рідину сповільнить /зупинить потемніння яблука на зрізі.
Передбачення:
___ лимонний сік
___ молоко
___ вода
сповільнить/зупинить потемніння яблука на зрізі.

Експеримент:
1. Поріжте яблука на рівні частини, щоб кожному дісталося по три скибки.
2. Занурте перший шматок яблука у лимонний сік і покладіть на тарілку.
3. Занурте другий шматок яблука у молоко і покладіть на тарілку.
4. Занурте третій шматок яблука у воду і покладіть на тарілку.
5. Кожні 10 хвилин спостерігайте і записуйте, що відбувається із шматочками яблука.
6. Через годину порівняйте і запишіть результати.
Висновок: занурювання шматочків яблук у __________ сповільнило/зупинило потемніння яблука на зрізі.



Завчасно дякую за зворотній зв'язок і старанність.

Попереду вихідні - гарного відпочинку!

Сподіваємось, що в понеділок зустрінемось в школі!

БУДЬТЕ ВСІ ЗДОРОВІ!

Немає коментарів:

Дописати коментар