неділя, 10 травня 2020 р.

В День Матері



Сьогодні ми відзначаємо Міжнародний День Матері.
 У свято виражаються теплі почуття і всі недомовлені слова подяки мамам.
З такими ніжними і теплими словами звертались до рідненьких матусь наші другокласники.
Назарчик Осадчий та Софійка Сіра вивчили
 для мами вірш.


Назарчик Осадчий,

Софійка Сіра.

Міланка Васюра склала розповідь про маму.
Чому я люблю свою маму?
У неї лагідні руки, які пригортають до себе, добре серце, вона щира і привітна.
Моя мама найкраща, бо вона мене народила, дала життя.
 І за це я її ЛЮБЛЮ!!!
Дашенька Власенко привітала матусю 
квітами та чудовими словами: я тебе люблю.


Так вітав рідненьку мамочку Марчик.
А ще він намалював мамі малюнок.
Свою любу, найтурботливішу мамусю 
вітають Златочка та Назарчик.
Переглядаючи ці світлини, на очах з'являються сльози радості.
- Які ж ви щасливі, любі діти, що маєте таких мам,
а мами - що мають таких чудових синів і донечок.

Тож любі наші мами, бабусі ( мами мам і тат)!
Нехай світлом і добром відгукуються в душах дітей
Ваші нескінченні турботи, терпіння, любов і відданість!

Золоті слова


Немає коментарів:

Дописати коментар