ЯДС
Пригода третя. "Як планувати свій час?"
Пригода третя. "Як планувати свій час?"
 ст. 91 - 93  (за підручником)
 завдання 1 - 4, в 5 завданні виконайте 
1 і 2 пункти алгоритму.
ст. 49 (в зошиті з друкованою основою).
Пропоную переглянути відеоматеріал до уроку.
Українська мова та читання
Дослідження: "Які бувають листи?"
Опрацювання текстів про листи.
ст. 95, 96 впр.1 - 4 усно.
Відгадайте загадку.
Може звістку друг прислав?
Пошту листоноша клав.
В скриньці пильно подивись.
Може там чекає...?
Пошту листоноша клав.
В скриньці пильно подивись.
Може там чекає...?
Проведіть мовне дослідження.
  
   - Які бувають листи?
- Які листи з'явилися найдавніше?
 - Які листи надходять найшвидше?
Як написати лист.
Перший електронний лист.
Як називають символ @/
Дайте відповіді на запитання.
Впр. 5 (1 , 2 ) - письмово, (3 завдання - в наступній публікації пропоную виконати інтерактивну вправу).
Любі діти! 
Ви, з допомогою батьків, можете надсилати Людмилі Миколаївні листи, фото з виконаними 
завданнями на мою електронну адресу
beznosenko50@gmail.com
 З нетерпінням чекаю. 
ЯДС (трудове навчання)
 В підручнику ЯДС ст. 90 завдання 3.
Виготовіть годинник з паперової тарілки чи картону.


Завдання 4 - покажіть на макеті годинника час.
Котра година? Вчимо час з ґавою. 
Шановні батьки!
Якщо у Вас є можливість, сфотографуйте дитину з макетом годинника і перешліть мені.
Дякую за співпрацю і розуміння.



Немає коментарів:
Дописати коментар