понеділок, 2 вересня 2019 р.

Перший урок у 2 класі




Сьогодні свято завітало в школу,
Сьогодні - 2 вересня, вже
 продзвенів дзвінок.
Змужнілі, сонцем зласкані улітку,
ми починаєм перший наш урок!

"Україна починається з тебе".


 Тепло своїх долоньок 
я другу віддаю.
Ранкове наше коло
Я з радістю почну.
Вправа "Вітання та побажання"


 Вправа "Чарівна скарбничка"



Є край, де найкращі у світі пісні
І цвітом чарує калина, 
Де сонечко вперше всміхнулось мені
Це дім мій - моя Батьківщина.

 Перегляд презентації  
"Моя Україна"






 Робота в групах. 
Вправа "Незакінчене речення"
"Для мене Україна це..."








 Робота над прислів'ями в парах


Фізхвилинка "Україно, ми твоя надія" 


 Розмальовка "Мальовнича моя Україна" 



Презентація розмальовок
Це моя Україна... 




 
 Сюрпризи з чарівної скарбнички


Щиро  вітаю всіх нас із Днем Знань!
Бажаю дітям підкорити нові вершини знань, зустріти добрих і надійних друзів та досягти омріяної мети. 
А батькам бажаю здоров’я, а також невичерпної енергії, терпіння, розуміння, мудрості.

Немає коментарів:

Дописати коментар